Zwrot towarów i gwarancja

W naszym sklepie internetowym masz możliwość dokonania zwrotu dowolnego zakupionego towaru w terminie 15 dni. Wszystkie sprzedawane przez nas towary są również objęte dwuletnim okresem gwarancyjnym.

Co to dokładnie znaczy?
Wszystkie towary, które zostaną u nas zakupione, możesz spokojnie rozpakować w domu, użytkować w standardowy sposób, a następnie zwrócić w terminie 15 dni. Jeśli zakupiony towar Ci nie odpowiada, możesz go zwrócić kiedykolwiek przed upływem 15 dni. Po naszej stronie dojdzie wtedy do anulowania Twojego zamówienia. Zwrócimy Ci cenę kupna towaru w pełnej wysokości, łącznie z kosztami przewozu i płatności. Jeśli w czasie dwuletniego okresu gwarancyjnego ujawnią się wady produktu, w najkrótszym możliwym terminie dostarczymy produkt zastępczy lub zapewnimy naprawę oryginalnego artykułu.

Co muszę zrobić, jeśli chcę zwrócić towar?
Zwrócenie towaru czy reklamację najłatwiej jest przeprowadzić przy pomocy usługi Asystent Tercio, gdzie można wprowadzić wszystkie potrzebne informacje i wybrać między zwrotem towaru w niektórym z wybranych punktów odbioru lub jego przesłaniem na nasz adres korespondencyjny.

Na co jeszcze trzeba zwrócić uwagę?
Prosimy o zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem w czasie 15-dniowego okresu na zwrot towaru, aby w przypadku ewentualnego zwrotu towar nie został uszkodzony czy też zdegradowany bardziej niż w stopniu zużycia wynikającym ze standardowego użytkowania. W przypadku zwrotu należy zadbać o to, by towar został do nas odesłany ze wszystkimi jego nieodłącznymi częściami, które znajdowały się w oryginalnym opakowaniu. Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu.

Potrzebujesz bardziej szczegółowych informacji?
W przypadku jakichkolwiek zapytań pozostajemy do Twojej dyspozycji. Chętnie udzielimy bardziej szczegółowych informacji.